I got a feeling..

That todays gonna be a tjur-day..


Oh yes, inte på så bra humör idag. Känns inte som mina ögon åkt upp ordentligt ännu o då är klockan snart 17. Ni vet dom dagarna när man aldrig riktigt vaknar, ögonen är tunga o det känns som de hänger och man inte orkar prata för man känner sig så allmänt tjurig o inte alls orkar bjuda till.. Har ni dom?? eller är det bara jag som är konstig?
Jag veet inteee. Men hoppas jag blir bättre snart! Kanske är lite ångest med i bilden, för nu ska jag snart börja plugga igen. Skumt! och väldigt nervöst! Såg en läskig film igår oxå så hela natten har jag drömt om hur jag och anders blir dödade plus att jag tvingas att plugga, hehe fin nattsömn!=)

Till det positiva, jag har numer 3 personer i min fanclub!! jippiii!! hela treee personer läser min blogg! Tack för ert stöd mina kära vänner! =)

Men nu ska jag rycka upp mig så det blir lördagsmyyyys!! (med den här grabben förstås)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0