Kaos!!

Ja minst sagt det som pågått denna vecka. Ett vrak är vad jag har varit, o fortf är.. INGENTING har fungerat o jag har varit så sjukt frustrerad arg och ledsen. O mitt i detta är mitt bästa stöd i jäkla skåne!!=( haha. jaaa, så har det varit.. Jag är ju hemma i Nypan igen, skönt o va hemma o allt har funkat bra, utom allt plugg o sånt. En kurs har jag kommit igång med, den andra har jag inte läst ett ord på.
Jag fick ju nämligen inte den boken, de sa att det skulle ta 3-5 dagar, så efter 5 dagar frågade jag vart den var och fick svaret -oj, vi har inte den i lager och vet inte när den kommer in o då skickar vi den och du skulle ju fått veta det för en vecka sen. KUL! Sen så hart det inte fungerat o kolla på föreläsningarna på mina utbildningar och har skickat flera mail och ringt runt som en galning efter hjälp. Jag tycker ju att det är lite konstigt och dåligt att man inte ens kan få tag på sin egen kursledare när man läser distans. det tycker jag borde vara extra viktigt på distanskurser, men men.
Dagarna har gått och pluggtimmarna försvinner och jag kommer få jobba extra hårt till slut, känns bara tråkigt o frustrerande att ingen svarar. Men men.
Nu är det helg och familjen kommer hem och jag tänker inte tänka på något med plugg o bara njuta o ha det bra. Synd att inte min älskling kunde komma men han har för mkt plugg, hade behövts kramas denna helg om man säger så!!
Iaf så var det allt, nu ska jag äta lunch!
Anders du är bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0