lonely.




Ligger ensam i Anders säng och frysmyser. Har haft en tidig dag idag. Anders hade klockan på 6.00, han pendlar ju nu till Halmstad. Idag är det hans första riktiga skoldag!=) så duktig han! Så jag vaknade iaf då och sen skulle jag ju gå till vårdcentralen idag igen. Tydligen så kan det vara något med mina prover så jag fick ta mer blodprover, men mamma säger att det inte är något farligt så litar på henne. Får svaret på fredag iaf.

När jag kom hem så fixade jag skolgrejor, har ju inte fått veta något om mina kurser, men nu ringde jag och allt ser bra ut, förutom att jag skulle fått ett välkomstbrev där det skulle stå vilka böcker jag skulle köpa och att jag var tvungen o registrera mig o sånt. Som tur var listade jag ut registreringen själv. Böckerna är lite värre eftersom en är slut i lager och den andra är svindyr.=( Men har beställt 1 av 3 iaf och nu väntar jag tills experten kommer hem så jag inte gör något dumt hehe. Jag hoppas det kommer funka bra med distanskurser!

Var förresten med Anders till Halmstad Högskola igår, såg jättefint ut! Jag hängde i biblioteket hela dan, fint.

Igår kollade jag på paradise hotel oxå, riktigt besviken. Jag är ju riktigt inne i detta va och mina favoriter är cimon, greta och catja. Lite Jackie oxå.. Iaf så åkte ju Catja ut och jag blev inte glad! hehe ja, det har blivit lite fööör mkt tittande för mig.=)

Fick förresten ett samtal igår från de som bor i våran lägenhet! Den 12 februari får vi flytta in, great!!!! :D

Anders katt är ju lite rolig oxå. Hon krafsade nyss på min dörr och ville in, sen försöker hon visa mig att hon vill gå ut så hon försöker klättra upp till fönstret som sitter ganska högt upp eftersom ANders rum är i källaren. Så jag öppnade dörren o tänkte gå med henne till ytterdörren o öppna, men nej det ville hon inte hehe. Hon ville nämligen att jag skulle öppna fönstret här och lyfta upp henne (anders brukar göra det men han är ju betydligt längre än mig). Jaja jag lyckade iaf när jag sträckte på mig riktigt mkt, haha, söööt! Så fin katt är det oxå, lilla Cissi! =) 


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jihoo. då är man med i Fridas Fan-club!

mmm, visst var det skönt att hon åkte. Hon gled ju med och hade tur blandat med lite skicklighet. Oerhört dåligt program egentligen, men man fastnar snabbt!

Bra beslut om sängarna vs skrivbordet, hur gick det med beställningen egentligen?

2010-01-20 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0