lycka. =)



Allt känns så bra nu. Jag är riktigt lycklig och saker bara fungerar just nu.. =)
Jag har äntligen (med min fina syster Emelies hjälp) fått ordning på mitt studerande, de kurser jag ska läsa i vår och vad jag ska plugga i höst.
Idag har vi oxå ringt runt på lägenheter och vi har redan fått en tingad åt oss, vi ska o kolla på den på onsdag och sen ska vi säga om vi vill ha den eller inte. En studentlägenhet är det, bara en etta men det känns helt okej. Vi är ju lite sent ute så tidigast kunde vi få den i mars, men sen när vi pratade med paret som bodde där sa han att de ville flytta tidigare så redan i mitten av februari kan vi få den!! :D
Det känns bara som att allt löser sig och som att allt känns så bra. Känner mig oxå väldigt lugn och harmonisk för tillfället, jag trivs i där jag är i mitt liv, och är så underbart upp-över-öronen kär!=)

Allt känns bara väääldigt bra, så ska njuta av detta o försöka hålla allt bra.!

Idag har vi vart på tacokväll hos Anders kompis. Vi blev en hel del folk faktiskt. Och efter tacon spelade vi Fridas-absoluta-hatspel-i-hela-världen-äckel-dumtpåhitt-TP!!!!
Jag hatar det spelet så oootroligt mkt, egentligen inte för att det är ett dåligt spel, hade säkert varit jättekul om jag hade varit ett uns allmänbildad. Och att spela detta spel med en del folk som jag träffade för första gången, och en del annat folk som jag träffade för andra eller tredje gången gjorde det ju inte bättre. INGET får mig att känna mig så osmart som allmänbildningsspel som tp. Och speciellt inte när man ska visa vem man är för nya människor.. hehe.. -Hej jag är den tröga flickvännen som inte fattar nått..
Neee, lite kanske man kan, men jag totallåser mig när jag spelar sånna spel och lyssnar inte ens på frågorna och blir osäker på svar som jag i vanliga fall aldrig skulle va osäker på.

Jaja, nog om det.. jag kanske inte är allmänbildad, men jag är bra på andra saker sådetså. :P
Iallafall så var jag med, och känner mig ändå lika lycklig efter, så jag har väl växt lite trots allt. =)

Nu är det ännu en lite sen kväll uppe, vi har vänt på dygnet jag och Anders. Sitter med varsin dator och nördar oss. Jag vill nästan inte att dagen ska ta slut heller eftersom det känns som allt har gått så bra idag.. hoppas morgondagen blir likadan! =)

Är det förresten någon som vet om morgondagens match i nyköping när Sverige och Lukas spelar sänds på TV?? eller nån annan match?? vill så gärna se på handboll!

gooodnatt alla söta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0