Nypan

Idag är det lördag och ikväll ska jag åka hem till kära nypan. Ska bli kul o åka hem till mina fina, men tråkigt o lämna min älskling! ..längtar sååå mkt tills vi ska flytta ihop, inte långt kvar nu!! =)

Igår hade vi mysfredag. Vi kollade på tv, köpte lite godis och myste!
Kollade ju självklart på handbollen oxå och blev gryyymt besviken. Blev som jag sa efter första matchen mot Slovenien, att det var den avgörande matchen redan då. Inte kul o ha rätt ibland. Nej tycker riktigt synd om Sverige faktiskt för de förtjänade o gå vidare, o framförallt för att kunna skaffa lite mer rutin, för det är ju pågrund av den vi förlorar tyvärr. Ser fram emot VM istället. och oooj vad jag blir sugen på o spela själv förresten när jag tittar.!!

Igår fick jag oxå beskedet av mina blodprover. Tydligen måste min hypofys i huvudet jobba extra hårt för att min ämnesomsättning ska vara bra. Och min ämnesomsättning är lite i underkant så måste besöka farbror doktorn om 2månader igen. Inte kul, men skönt att det inte var något värre.

Idag ska jag packa o fixa och mysa o sen åka på min favoritbuss (NOOOT). Hoppas jag inte spyr denna gång! :P
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej sötis! Ja jag vet de är tråkigt att inte få kommentarer, men jag följer dej ska du veta :) Det går bra, är kvar ute på timmar och pluggar lite kurser samtidigt. Blir inte mkt jobb nu, men de gör inte så mkt, vill testa på något nytt snart :) Hur går det för dej? Ser att du ska börja plugga, vad ska du bli när du blir stor? Bamse kram till dej!

2010-01-23 @ 23:59:51
URL: http://lightblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0