plugg plugg.

Nu har det alltså börjat, nu är jag studerande igen. Har fixat mkt med skolböcker lite i panik nu i några dagar eftersom vissa av dom har varit slut i lagret och jag behöver dom nästa vecka. Men nu är iaf allt beställt. Känns konstigt detta, o kommer behövas mkt diciplin o studera själv vilket inte är min starka sida. meen, det måste gå nu. Det skulle nog fungera bättre för mig o gå på lektioner som Anders gör, men det får bli till hösten.
Anders är i skolan nu igen o jag fixar med mina studier, så ensam idag igen. Men till i helgen åker jag nog hem om min kära mamma vill hämta mig, så studerar jag hemifrån.

Sköönt o se att Christoffer har glidit in på en stolt 4:de plats i min fanclub! (utan några som helst påtryckningar från sidans ägare ehum) haha. Och nej vi har inte köpt sängen ännu, Anders är för upptagen med allt plugg så har inte funnits någon tid för det tyvärr. Men tack för alla experttips!!=) och sluta håna mina paradise-favoriter!;)

Är mkt handbolls em nu oxå. Jag har kollat båda matcherna och blivit riiiktigt riktigt besviken bara. Dom är ju så bra och dom kan ju verkligen vinna, men det känns inte som att turen vill vara med oss. Blir så arg när vi leder hela matcher o sen på slutet lyckas dom vända, så surt!! Men Lukas är riktigt duktig, imponerad och stolt!!=) 

Lite ångest för imorn oxå, då ska jag få veta om det är något "fel" på mig och mina blodprover. (och jag är medveten om kommentarerna som kommer komma nu om att ni alltid vetat att det är fel på mig) :P haha. Nej men är nervös faktiskt. Mår ju inte helt 100 just nu. men men.

nej nu ska jag återgå till o va duktig o kolla upp studierna. Ha en fin dag allihoppa (alla fyra)! haha, puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man tackar... =)

Ha en fin dag själv min plutta, ses i helgen!

Pussar!

2010-01-21 @ 18:23:26
Postat av: Camilla

jag läser oxå fridis! :) sen kan du ju alltid kolla statistik, för att se exakt hur många som läser.(på inställningar någonstans) vi är nog fler än 5 tror jag. Hoppas allt börjar ordna upp sig för dig här hemma. Kraam!

2010-01-23 @ 00:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0