Sista kvällen med Sannus.

Har tänkt mycket på min Sanna som blev kvar där borta de senaste dagarna. Jag saknar dig min Sanna! Tyckte om o bo hos dig och den tiden vi fick ihop (även om det inte blev så mkt alltid pga jobb). Ville bara att du skulle veta att jag saknar dig och att du gärna får svara på mitt mail o uppdatera mig om allt som händer, så nyfiken ju!
Tänker på dig ofta min stumpa!

Sista kvällen vi hade med Sanna och Angelo var jättekul. Det blev en sen kväll eftersom Sanna jobbade innan, så kanske vid 1 om jag inte minns fel åkte vi ut o käkade. Det var en kinaresturang i Perth som hade öppet, kan ju itne säga att maten var det bästa men jag var duktig som provade massa nytt, som hajfenssoppa, anka, bläckfisk och sånt läskigt. =)
Efter middagen åkte vi på runtur i Perth o kollade på coola hus o annat. Vi åkte oxå till "the wispering wall" (viskande muren).. ascoolt.. jag o Sanna  satt på ena sidan o ANders o Angelo låååångt borta på andra, o så viskade vi och hörde varandra som man satt bredvid, hihi. scaaary!:P

Vi hade iaf riktigt mysigt, o det var tråkigt att vi inte hann med mer sånt tycker jag!

Lite bilder:




Mycket kul kväll!! och vi har lite vin i kroppen kan väl tilläggas haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0