spikmatta!

Hej hej hallå! Nu är klockan 15.00 och jag har hunnit med en del! Har pratat med min mamma ett tag på telefonen, bokat min hembiljett, vart ute och gått en promenad i en timme och när jag kom hem fick jag låna Anitas spikmatta så nu har jag precis slappnat av i 20minuter. =)

Promenaden var riktigt skön, gick tills låren frös alldeles för mkt. Men nu har jag rosiga kinder och fått lite frisk luft!
Spikmattan var oxå riktigt skön faktiskt. I början gjorde det jätteont, mest i axlarna, men det gör tydligen ondast där man är mest spänd. Sen släppte det och blev varmt istället. Sen lyssnade jag på hennes avslappnade röst (hon på skivan) om vad jag skulle göra och till slut somnade jag. Skööönt! Nu har jag precis vaknat upp och jag är lite snyggt prickig på ryggen och det är lite ömt i axlarna. Men det var skönt. Gör nog om det imorn om jag får låna den igen! =)

Sen har jag skämt bort mig själv och köpt två tidningar, en chokladkaka och en liten cola, hihi. tyckte jag förtjänade det idag när jag vart så duktig!
Mår mkt bättre nu faktiskt, måste lära mig o alltid va igång såhär o inte slappa ihop som jag är ganska bra på ibland. Saknar när jag jämt idrottade, saknar lagsport väldigt mkt! Jag SKA våga spela i Halmstad, jag skaaaaa!!!

Jag idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0