hola!

hallå hej.
sitter i soffan o tittar på tv. känner mig lite skakis i kroppen, hoppas jag inte är påväg o bli sjuk.. äter jordnötter och jordgubbar för o må bättre hehe.
ikväll ska jag jobba o om nån timme eller två kommer min anders hem!
Idag har det vart molnigt, alltid när jag är ledig o vill sola är det molnigt, inte braa!
Något som annars är bra är att på söndag kommer mamma och sören och hälsar på!! jiiiippiiiiee!! ska bli jättekul!! jag är ledig ganska mycket nästa vecka så då passa de på att komma hit o umgås med mig, ska bli jättekul! de stannar enda tills torsdag!! =)
och seeen, veckan efter det kommer alla mina flickor!! (eller förhoppningsvis alla om de lyckas få ledigt). Men då har jag tagit ledigt så då blire massa mys med mina fina bästa vänner!!!

Så jag har verkligen några veckor o se fram emot!

Ha en bra dag!! Puss på er!! =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar till söndag då vi äntligen får ses och ha några mysiga dagar tillsammans. Kram, kram

2010-07-09 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0