Jag Saknar Australien!!

Ibland drömmer jag mig tillbaka till Australien och önskar vi var där för en stund! Även om det var tufft utan alla vänner och familjen så var det oxå heeelt underbart och jag saknar känslan av att vara där och alla utflykter o resor o alla vänner!! Sanna jag hoppas du kommer hem snart! Och förhoppningsvis kan jag o Anders snart få åka ut o resa igen! =)


















Värmen, alla bilresor, utflykter, alla stranddagar, jobbet, alla kite-dagar, middagar, restaurangbesök, tv-mys, människorna, shopping, lägenheten, friheten, hela Freo!!
Jag saknar det verkligen jättemycket och det känns sorligt att det är så himla långt bort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0