Man mår som man förtjänar...

Uuusch vilken helg... Det känns som jag åkt tillbaka i tiden till när jag alltid blev så sjuuukt bakis o kräktes jämt..
Ja för i lördags var jag ute med Tanja och några andra tjejer.. Vi började dricka lite vin hemma hos henne o sen till bakfickan för mer vin o sen till moon för ännu mera o sen gick vi runt o villade och var inte hemma förns 4-5 tiden tror jag. Jag hade ju söndagen ledig så jag tänke att jag kunde satsa hårt, men det skulle jag iiinte gjort..
Hela söndagen spenderades med att kräkas o kräkas o bara ligga i sängen med en kudde över huvudet.. Allt jag åt o drack kom upp igen..

Det värsta var att vi skulle ha personalfest på söndagen. Låg hela dagen o försökte bli bra så jag kunde gå på den, men blev aldrig bättre.. Iaf så kom Anders till sist hem (han var i ängelholm hos sina vänner lördag o söndag) med mcdonalds mat till mig hehe o det var det enda som funkade.
Så sen vare bara o ge sig iväg med en lagom äcklig känsla i magen o inte alls sugen på alkohol men på personalfest skulle jag.
Vi grillade korv, marshmallows, åt melon och blev bjudna på alkohol.. det spelades gitarr o kastades frisbee o snackades en massa skit.. jättemysigt var det, och jag blev faktiskt bättre av lite mer alkohol hehe. Sen gick vi till cafét o tog en cider o hade jättekul!

Så jag har faktiskt haft en jättebra helg, men önskar jag hade druckit lite mindre för idag mår jag inte heller bra.. Kräks inte men har fortfarande den obehagliga känslan kvar i magen.
Nu är allt jag vill göra o mysa med min Anders o bara äta skabbig mat o kolla på film.. Men Anders är inte hemma för han jobbar o jag kommer jobba ikväll när han kommer hem.=( Men efter det är jag ledig i 2 dagar så då får det bli mys.

Oj oj, jag börjar bli för gammal för allt festande haha, eller så behöver jag bara öva lite.;)
Nu ska jag vila lite till o ladda för jobbet ikväll. puuuss

Bild tagen innan utgången när jag var lyckligt ovetandes om morgondagen;


Nu ser jag helt förstörd ut o har ingen vidare lust o träffa nån på hela dagen.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0