neeeej!!

Tyskland åkte ut och jag känner mig faktiskt riktigt besviken. Har aldrig någonsin hållt på Tyskland förut men tycker att de spelar så jäkla kul fotboll nu mer och är riktigt bra och mkt mer samspelta o lugnare än alla andra lag, plus att de gör så jäkla snygga mål hela tiden.. Men nu var de heelt kassa mot Spanien, Spanien är förövrigt oxå en av mina favoriter o jag brukar hålla på dem. Men tyckte det borde vart dessa två lag i final o inte Holland faktiskt. Jaja, nu håller jag på Spanien i finalen.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara SB-stylist

OVERKLIGT VACKERT!! Otrolig kille!!



Går det att resa till andra världar???

DEDE SÄGER JA OCH SKA BERÄTTA HUR!



www.dedeprivat.blogg.se



Enligt forskare finns det med fler dimensioner!



Han är den FINASDE killen i bloggvärlden!

(Han kan inte längre ha bilder på sig ens för att tjejer stalkar han till fotbollsmatcherna)



Han är rapartist, revolutionär och gör helt OTROLIGA KÄRLEKSTEXTER! han är helt otrolig amazing! OBESKRIVLIGT VACKERT!!



www.dedeprivat.blogg.se

2010-07-07 @ 23:20:04
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0