Sjukt sliten men glaaad!!


Ja sliten i kroppen är man, men mycket mycket glad för snart kommer mina brudar hit!!

Senaste dagarna har jag jobbat o så har vi varit o simmat på badet två dagar faktiskt jag o Anders. Vi simmade, bubblade och hoppade från hopptorn!! jag hoppade från 3:an haha! cooolt!:P fan vad skraj jag blivit med åldern, vågade knappt först, sen hoppade jag två gånger. Sen satte badvakten på varenda maskin i hela badhuset speciellt för oss haha..
Vi blev som små barn, vi åkte ruschkanorna, i strömmen o allt vi kunde hitta, sjukt kul, o bra att vi är på samma nivå i mognad hehe!

Igår blev en händelserik dag, job 9-16.30, sen simmade vi igen o sen grillade vi med Anders bästa vän, hans flickvän o massa av deras vänner, skitkul o hem ganska sent kom vi. Det blev så mkt stress emellan alla saker vi gjorde att jag inte hann äta mellan frukost o grillningen på kvällen, illa, nog därför jag känner mig så risig idag!
Annars har jag tvättat o haft mig, snart kommer som sagt alla mina tjejor ner så idag måste fixas o donas!!
Sen är jag ledig hela helgen för o hitta på massa skoj med dom!:D

Ikväll jobbar jag oxå!
Oki, måste gå nu, puuuss!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Frida! Hoppas du får jätteroliga dagar med dina tjejer. Snart ses vi igen. Kram Kram

2010-07-22 @ 10:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0