God Kväll!



Sitter i soffan och väntar på att Anders ska komma hem med mcdonalds åt oss, Ja man får äta det på helgen faktiskt!=)
Har haft en busy helg faktiskt.. Fredag var jag ute med Tanja och Tessan från jobbet och hade riktigt trevligt! Vi satt på en uteservering och drack lite vin och hade det bra. Sen i lördags jobbade jag och efter jobbet åkte vi hem till Anders hemstad och firade hans kompis nya jobb med grillning och lite mer vin!=)
Idag har jag jobbat från 10-16.30 och nu myser jag i soffan.

Allt är jättebra, trivs med livet och har det bra i solen! Det är fortfarande ljust ute och klockan är 22.30, helt sjukt! Iaf är det kul att börja känna folk här och nu är plugget slut oxå (om jag klarade tentan dvs).

Jaja, nu ska jag se film och snart kommer nog Anders med mat..
Saknar er alla där hemma!! Och förlåt att jag inte hör av mig, men jobbar mycket och har pluggat massor så det är därför!
oki, ha det bra!! kraaam

Kommentarer
Postat av: carro

va kul å höra att fridan lever livet! härligt med några nyfunna vänner =) saknar dej min lilla skit!!! vi ses på semesternb!!! puss puss pusss

2010-06-07 @ 18:44:54
Postat av: Hanna

Hej!



Skönt att du har det bra min fridilutt! Hoppas tentorna gick bra också, så du kan ha en lugn sommar. Vi ses väl snart??



Love u! puss

2010-06-07 @ 18:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0