midsommar.

Ja idag är det midsommar, och oooj vad vi firar hehe.. NOT!!
Min stackars Anders är jättesjuk och har vart i en vecka nu, så midsommar firas med pizza, film och godis hemma i soffan.
Pratade med mina fina vänner Carro o Sanna igår och de ska fira hemma hos Sanna och jag är såååå avis.. Vill så gärna vara där med er!!=( Men det får bli nästa år.. Snart får jag iaf se er!

Jaha vad händer då?? Jag jobbar och tar hand om Anders. Gick drinkutbildning på jobbet igår så nu jäklar ska det bli bartender av mig!:P Vi fick inte provsmaka drinkarna tyvärr hehe..

Pratade med Bladha på hans födelsedag oxå, o vi bara MÅSTE ses snart.. Vi kom fram till att vi bara setts EN gång sen jag kom hem från Australien, helt sjuukt!! ..så jag måste komma hem nån helg i sommar känner jag, om jag får ledigt o så! Saknar mina vänner!!!! och saknar min familj!!

Mormor fyllde år igår oxå, grattis till henne!

oki, nu ska vi se film och fira midsommar, puuuuss!

Jag saknar...



Min Bladha, Min Sannus och Min Carro!!! <3

OBS, vääääldigt gamla bilder hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0