Min mamma!



Hahaha förlåååt mamma men jag bara måste lägga upp den här bilden igen!! Jag älskar dig mamma!!

Jag tror jag glömde berätta själva historien om denna cykelkarusell sist jag la upp denna bild.. Det var ju inte bara mamma som åkte denna får man ju erkänna hehe. Det började med att jag och Freja åkte, och då ville ju Felix oxå åka.. men sedan ville visst mamma och Emelie åka oxå haha.. Så mamma och Emelie trampade som bara den och så satt vi alla och asgarvade och skrek.. Och sen konstigt nog började lekparken bli tom på andra familjer haha,, familjen Karlsson är inte alltid som alla andra familjer hahaha!! Men kuuul hade vi!

Längtar tills ni kommer nästa gång!! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar dig Frida och jag älskar att åka karusell och jag ääälskar hela familjen Karlsson (med pojkvänner).

Och jag längtar så mycket efter dig. Bamsekram till dig och Anders.

2010-06-11 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0