Tröttmössa!



Här ligger jag i soffan och myser med mig själv och längtar tills Anders kommer hem från jobbet.. Ser inte mycket av min älskling nuförtiden när han jobbar,, och i helgen var han iväg på fest i Ängelholm så då sågs vi inte heller. Jag kunde tyvärr inte gå på festen för jag jobbade, så Anders gick på OS-tema fest själv.. mina kläder var med på festen dock hehe, anders var simmare och hade mitt linne och mina leggins på sig.. riktigt snygg var han!=)

Känner mig lite halvsjuk för tillfället och ligger och fryser under filtar.. Ikväll klockan 18 börjar jag jobba, Anders kommer hem 17 så hinner se han en liten stund iaf.
Allt är bra annars, saknar er alla där hemma dock men mår fiiint! Nu ska jag fortsätta o slappa framför tvn! puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0