jag tror jag döööör!!

För ca 3 timmar sen bestämde jag mig för att va duktig o följa med Anders ut o springa.. Han har sprungit några gånger nu o jag tänkte att jag ska minsan oxå komma iform! Jag har ju inte vart så aktiv på de senaste 3 åren kanske, innan tränade jag ju mkt o det är det enda jag minns.. så jag tror alltid att det inte ska va några problem, vadå? jag är ju i form, jag har ju alltid tränat?? MEN NEEEJ, JAG ÄR INTE I FORM!!
haha oj jag trodde seriöst att jag skulle få en hjärtattack.. heeelt sjukt!!
Jag hann iaf springa en liten bit.. blev helt kall i bröstet som en klump, men jag tänkte att det går över det är ju kallt ute.. men nej, det blev värre.. o så började det skära i halsen. Men jag ville ju inte ge upp envis som man är, så försökte springa o grina illa samtidigt.. till sist sa Anders att vi skulle stanna efter närsta stolpe, o då var det okej o stanna tänkte jag, vila lite o sen springa igen.. men neeej inte det heller..
haha när jag stannade blev det ännu värre, det började dunka i munnen o smakade blod i hela munnen..
OJ OJ OJ säger jag bara, har jag verkligen blivit såhär gammal o otränad?? NEJ jag vägrar gå med på detta o har bestämt mig att jag ska fortsätta detta springande, o nästa gång ska jag banne mig lite längre än den där stolpen innan jag spottar blod.. JAG SKA!!!
Imorn, blir nästa gång!! Man klarar allt bara man vill!! men ooooj vad jobbigt det var!!

Nu ska jag dricka te, känns som jag har taggtråd i halsen.. fortfarande lite svårt o andas hehe, men men sånt får man ta! :P

godnatt! får se om jag vaknar imorgon! ;)

mamma o sören åkte förresten på semester idag.. dom ligger i solen o jag hostar blod i kylan, AVIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0