Sveriges sämsta bloggare.

Skulle det finnas ett pris skulle jag banne mig ta hem det!! =)
Har varit lite mycket o göra är min ursäkt. Denna veckan har varit riktigt tung med prov och tentor o grejor.. min första tenta, siick!! Förutom att jag inte riktigt gillar denna veckan så har vi haft roliga grejor för oss innan, vi var bland annat på Anders kompis 25-års fest! Det var riktigt kul faktiskt, först champange-förfest och mys hemma hos Markus och sen stor fest! Det var en riktigt tillställning med massa folk och bordsplacering och sånghäfte och maaassa godmat och dryck. Jag hamlade mellan Markus och deras innebandytränare och mittemot en jättegullig tjej så jag var nöjd! Blev lite dragen oxå, inte van vi alkoholen hehe. Sen blev det dans och mera gott o äta o dricka. Jag tror inte att vi var hemma förns 5 på morgonen eller något sånt, men det var oxå för att Anders bror skjutsade hem oss till Halmstad från Ängelholm mitt i natten, jättegulligt!!
Så den helgen var rolig, tror det var förrförra helgen eller något sånt.

Sen har jag äntligen lyckats springa som en normal människa utan att halvdö på kuppen, kändes riktigt skönt men jobbigt.. Men nu är det träning som gäller framöver, dags o komma i form igen!
Annars har det varit en massa plugg för oss och självklart en massa mys som alltid.
Jag har inte heller tagit med mig kameran nånstans så det finns inga bilder på något kul vi gjort.. Förresten är det sjuktmysigt o vara ute o gå här för vi går ner till stranden där det är huur fint som helst!!

Nästa helg kommer vi hem till Nyköping oxå!! Ska bli heeelt underbart, jag saknar alla så sjukt mycket!!
På tordagen åker vi hem och då blir det till att gå ut en sväng med brudarna och bara snacka skit och ha det bra, saknar eeer!! Sanna har blivit stor och fyllt år så hon ska firas!! Önskar jag hade varit där på din födelsedag!!

Sen så ska min kära syster Emelie firas och även lilla Freja! Så resten av helgen blir det mys med familjen för o fira dem och fira påsken! Ska bli såå mysigt!!

Så snart ses vi allihoppa!!! puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0