Vardagen.

Såhär ser det ut i vårat hem idag.. Anders sitter vid skrivbordet och pluggar och jag sitter i sängen o pluggar. Anders sitter alltså med ryggen till mig. När Anders pluggar har han ipoden i öronen och hör praktiskt taget ingenting.. Han har oxå en väääldigt irriterande tendens att klicka med pennan (ut och in udden) när han tänker..
Alltså;
Jag sitter koncentrerad och försöker läsa i min bok..
klick klick klick klick klick klick
-Anders..
(ingen respons)
klick klick klick klick klick
-Anders!!
klick klick klick klick
-ANDERS!!!!
klick klick klick klick klick
-AAAANNNDDEEEERRRSSSS!!!!

-Ja??
-Sluta klicka med pennan!!
-Oj, förlåt.
(sätter i hörlurarna igen)
klick klick..
SUCK!!!!

Ja snart kommer jag nog tappa rösten så mkt som jag skriker! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0