Vårdcentralen.

Ja nu är jag nyligen hemkommen från vårdcentralen. Den ligger jättenära o bra (tur för en sån som mig som ofta besöker den) ;). Jag har tagit blodprov igen pga min hypofys o sköldkörtel o allt vad det heter. Min doktor var jättegullig o förklarade allt mkt bättre för mig, hoppas jag alltid får henne. Anders var med mig o nu har vi nyss promenerat hem, skönt! =)
Mamma ringde nyss oxå, hon har landat efter deras solresa o pappa skrev imorse att han landat i Thailand. Alla får minsann resa utom jag.=( Hade ju inte varit fel med en solsemester nu om man säger så. men men.

Igår hade jag prov oxå, eller vi diskuterade i forum, det gick fint.
Nu ska jag se om jag kan plugga lite till.

Ha en bra dag!
Här är jag o min stuckna arm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0