brunett.

Ja nu har jag gått och blivit brunett, och på beställning av min syster kommer bildbevis.
Har inte riktigt vant mig ännu, saknar det blonda just nu och är sugen på blont med kopparfärg som min frisörska hade, skiitsnyggt! Men men, nu får jag leva med detta, hoppas jag vänjer mig snart!
Har väldigt kort hår nu oxå. Kul att testa något nytt iaf! Min frisör är iaf grymt duktig, så det är kul att gå dit faktiskt!



puss på dig fina syster!!

Nästa helg åker jag och hälsar på min kära syster, ska bli kul! Sen kommer mamma och min andra syster och så blir Ladiesnight på lördagen, party party!

Denna helg blir det nog bara plugg dock, trist, men måste göras. Har ett PM att skriva till måndagen och sen är äntligen arbetena klara! Idag var jag på lektion efter två veckors ledighet, har varit kul att ha praktik! Tills imorn ska vi bedömma varandras arbeten, svååårt!! Så har en del att göra ikväll och i helgen, inget kul o bara plugga.

Förra helgen var roligare, då bowlade jag och Anders med Tess och Mattias och drack lite cider på fredagen. Sen gick vi till morfars, aldrig varit där förut men gillade det verkligen. Ett ställe som passar mig kändes det som! Skitkul att va ute med Tess och Mattias! Det var tjejerna mot killarna på bowling och vi behöver inte säga vem som vann haha. Första jag gjorde var en strike, men sen gick det utför hehe!
På lördagen blev det massa plugg och söndagen jobb. Glömde såklart kameran som vanligt när vi var ute, jag är sämst!!

Oki, dags att sätta igång! Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Pansan

Snygging!!!!



Puss till dig också!

2010-11-04 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0