Ledig(plugg)helg!!



Ja, inte riktigt ledig helg är det, för jag har ju arbete att skriva. Men iaf inget jobb denna helg så jag kan lägga all energi på plugget. Känns bra att ha hela helgen på mig så jag vet att jag hinner och slipper vara stressad som jag annars brukar vara!=)
Har iaf varit väldigt produktiv idag, så redan skrivit klart arbetena, sen ska jag till biblioteket och skriva ut dem imorn och se om något behöver ändras. Men för kvällen kan jag iaf slappna av!
Anders och jag har hyrt film, så det blir mys och tacos! Vi båda är lite halvsjuka för tillfället, förkylda med svullna tungor och huvudvärk. Eller jag mest tror jag men Anders börjar bli smittad nu. Men det går nog över snart.

Nästa helg blir det Örebro för mig, kul!! Nu har jag även bokat biljetter hem till julen, framförhållning (något nytt i fridas värld)!! Ska bli kul att komma hem och mysa över julen och träffa familj och vänner!! Anders och jag får inte fira ihop dessvärre, men vi får väl ha lilljul här hemma först eller nått!=)

Nu är jag svinhungrig så nu pyser jag! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0