pluggdag!

Ja idag sitter jag med 20kilo böcker och papper runt mig och skriver och skriver och tänker så det knakar. Har tre dagar nu när jag bara ska ägna mig åt detta. Ska nämligen få klart mina arbeten tänkte jag.
Idag har jag vart uppe sen 7.30, vaknade av mig själv faktiskt. Är fortfarande omställd sedan jag jobbat på skolan i två veckor. Kommer sakna att jobba där faktiskt, barnen var så himla söta och personalen så snälla och allt var jättekul! I fredags bakade jag fika till dem alla som avslutning och det kändes sorgligt. Fick lite fina saker av dem oxå, så himla gulligt:






Ett jättefint kort hade de gjort till mig, Frida äger står det haha! Fick även en liten tjejs favoritpenna!! =)
Hoppas jag får komma tillbaka dit igen på min nästa praktik!

Nu ska jag återgå till mitt plugg, nog med paus!
Ha en bra dag! kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0