Svintrött!!



Pallar inte alls att blogga egentligen, är sjuuukt trött efter en lång dag i skolan. Intressant dag dock, tema mobbing. Vi fick se massa sjuka filmer som fick mig att må illa, helt sjukt vad människor kan göra under grupptryck och för att passa in. Idag tappade jag lite av min tro på människor.

Ville ialla fall bara säga att jag hade en sjukt underbar helg!! Tack världens bästa mamma som bjöd oss alla på denna helt sjukt värda helg med sviten på Behrns, lyxig hotellfrukost, bubbeljacuzzi, ladiesnight och efterfest!! Jag är så otroligt glad och tacksam, du är bäst!! Tack oxå till mina underbara systrar, älskar att umgås med er!! Natten slutade med att sova sked med mamsen på den himelskt sköna soffan... NOT haha! Lite konstig lutning i den soffan ja, syrrorna sov i första klass på övervåningen haha!! Jag och mamma skrattade oss till sömns på undervåningen! Helgen bestod av mycket skratt och mycket mys!!
Lägger upp bilder senare! Var iaf en grym helg! TACK!! puss!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv min underbara dotter. Underbart kul att få va med er alla tre. Jag hade en toppenhelg och kommer aldrig att glömma natten med dig i soffan. Nästa år får vi ta lyxsängen. Kram, älskar dig.

2010-11-17 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0