bloody sunday.



Diskat - Check!
Städat - Check!
Bokat tvätttid - Check!
Nu är jag precis utkommen ur duschen efter en morgon av fixande. Är så otroligt uttråkad att det inte är sant.. Känner ingen som helst plugglust heller fast jag måste plugga.. åååhh!! Varit lite halvdeppig denna helg som kanske märks på mina inlägg, ibland är det mycket bara men det går över.! Har så mkt måsten nu bara att det är svårt att ens ta tag i ett enda..
Snart kommer Anders hem med lilla menyn till mig, så då blir jag nog gladare!

Imorgon är det dags för ännu en veckas praktik på skolan. Jag är med i en 1-3 klass och observerar och hjälper till, det är jättekul faktiskt! Jag har haft högläsning och boksamtal för klassen och det gick jättebra och var faktiskt väldigt kul! Nu i veckan ska jag hålla i en lek oxå!
Jag börjar få bra kontakt med barnen, och det känns som jag valt helt rätt yrke. Har blivit kallad mamma oxå, några av barnen vill att jag ska vara deras extramamma hehe..
Jag har fastnat mycket för några barn som har det lite svårare. När jag blir lärare vill jag nog även vara inriktad på att hjälpa just dem som har det svårare.
Det känns mkt bra iaf! Efter dagarna i skolan är jag dock ganska slut och det är svårt att plugga efteråt, jag har ju även 2 arbeten att skriva och massa böcker att läsa.. men men, det får ordna sig!

Oki nu ska jag börja plugga och sen är det dags för myssöndag!! ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0