ensam.


Ligger ensam i soffan denna lördagkväll och har lite halvtråkigt.. Anders är i Ängelholm och hälsar på sina vänner och för mig är det bara plugg och ensamhet, PÅ EN LÖRDAG!! Illa!!
Jag har aldrig riktigt förstått det där med att det är skönt att vara själv, jag känner inte att jag varken behöver eller tycker om det så speciellt mycket..

Just nu i denna stund vill jag bara kunna trolla mig hem till mina underbara vänner som jag saknar så jag dööör. Jag tror inte ni anar hur otroligt mycket jag saknar och tänker på er hela tiden!!
Iaf skulle jag vilja sitta med på Carros ballkong (eller vart som helst där ni alla är) och bara dricka en bacardi bräzer och snacka lite skit.!
Istället sitter jag här i Halmstad med 2 jäkla arbeten och bara tänker på gamla minnen med er fina!! Men jag har fina tankar och minnen att ägna mig åt iaf, får trösta mig med det. 
Ibland önskar jag bara att Halmstad låg granne med Nyköping och att jag bara kunde åka hem typ nu! Eller kanske att jag hade ett körkort som Anders brukar säga.. Jag hatar att jag är så jäkla lat!!

Sist jag var hemma hann jag bara med o träffa Carro och Sanna nån timme, hade behövt månader! Och er andra såg jag inte ens.. Bladha och gänget var det ännu mer evigheter sen..

Jaja nu ska jag sluta deppa och tänka positivt. Jag är glad att jag har er kära vänner!! Ni betyder ALLT för mig!! Jag hoppas att ni vet det!

Sen vill jag tacka Carro och hennes kära man för vääärldens bästa matta!! I love it!! Sist vi var hemma fick vi nämligen en matta av dom, just en sån jag själv ville köpa!! Gulligt av inredningsparet o hjälpa oss fattiga studenter!=) TACK IGEN!!

Nu väntar jag bara på att se paradise hotel maraton om nån timme eller så hehe, fiint!;)

Ha världens bästa lördag allihopa!! puuuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0