Lycka!! :D

YEAH BABY!!!!

Efter en depphelg har det härmed blivit en helomvändning!! Först en mysig söndag med Anders som fick mig på bättre tankar och seeeen idag.....
JAG KLARADE FÖRSTA TENTAN!!!!! :D
Oj oj oj vad nervös jag har varit för detta i tre veckor nu, vi skulle egentligen fått svar i fredags men de segade med att lägga in svaren så var sjukt nojjig i helgen, men nu äntligen hade jag fått det!!
Efter praktiken idag cyklade jag som en galning hem och bara tänkte snälla snälla snälla..
Och när jag kom hem hade jag fått svaret!! Nervvrak var jag när jag laddade sidan oxå, och sen stod det.. VG!!! Vadå VG liksom, fattar nada!!
Trodde faktiskt helt ärligt att det fanns en risk för underkänt (och inte bara som jag alltid brukar säga utan jag trodde det faktiskt denna gång). Men shiiit!! Kommer inte tro på det ordentligt förns jag håller tentan i handen, och det blir inte förns nästa vecka för expeditionen har inte öppet när jag kommer hem om dagarna.

Jaja, I'm happy!!! =)


Kommentarer
Postat av: Hansan

Grattis gumman!!! Jag är så stolt över dig!

Love u, puss!

2010-10-26 @ 18:40:32
Postat av: mamma

2010-10-26 @ 21:35:43
Postat av: mamma

Grattis gumman! Trodde hela riden du skulle klara tentan, så som du pluggade. Och VG - kanon. Du är jättebäst! Älskar dig.

2010-10-26 @ 21:38:34
Postat av: mamma

Grattis gumman! Trodde hela riden du skulle klara tentan, så som du pluggade. Och VG - kanon. Du är jättebäst! Älskar dig.

2010-10-26 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0