trötter.



Sitter uppmyst i soffan efter att ha sovit en stund. Har varit på praktik idag igen och blir alltid helt slut efter. Därför är det svårt att få tid till att plugga efteråt. Hoppas på att jag får helgen ledig så jag hinner med.
Idag har jag pratat med bästa Carro och Sanna på telefon, underbart!! Saknar mina fina vänner! <3 
Efter det råkade både jag och Anders somna på soffan, han jobbar ju tidigt så han går upp 5.30 om mornarna och jag 6.00, så numer är det tidiga kvällar för oss som annars är riktiga nattmänniskor. Lite omställning, men det går bra! Så kommer ju våra liv se framöver så det är bara till att vänja sig.
Nu är jag vrålhungrig! Väntar på att Anders ska komma hem snart så vi kan äta, han är ute med sina vänner och åker lite longboard nämligen. Skynda hem, jag vill ha mat!!!!

Ha en bra kväll!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0