Det vankas vin! =)

Sitter i soffan och väntar ut huvudvärken in i det sista.. snälla gå bort!! Jag har nämligen haft en väldans huvudvärk i två dagar nu, antar att det är omställningen till skolan igen. Såå jobbigt för jag kan inte koncentrera mig så värst bra på lektionerna och ännu mindre plugga när jag kommer hem.. Får lite smått panik.. Skolan är väldigt svår just nu, ingen hänger riktigt med och alla är rädda för första tentan.. Hoppas det ordnar sig!

Nu ska jag iaf till jobbet och dricka ett glas vin med brudarna där! Tessa ska åka till Australien snart så vi måste hinna med o se henne lite innan hon sticker!
Om jag ändå slapp denna huvudvärk!!! Jaja, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0