how u doing?!

Hola!!
Oj oj, hade nästan glömt att jag hade en blogg! Men nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på regnet utanför och har kollat klart allt jag brukar titta på internet och börjar bli lite rastlös.. Så då tänkte jag att jag kunde skriva lite här! Är typ aldrig sugen på att skriva här längre, det var väl mer av en grej när jag bodde i Australien och ville ha kontakt med er här hemma.

Nu är jag i Halmstad alltså och har börjat jobba för fullt på Robert's coffee igen! Förra veckan var jag hemma i nypan måndag till lördag och det var det bästa jag gjort på väääldigt länge! Bodde hos pappa denna gången i stan och umgicks med vännerna hela tiden! Så grymt jäkla roligt och så grymma vänner jag har! Saknar er så oootroligt mycket och önskar att vi bodde närmare hemma. Jag är iallafall glad att jag har världens bästa vänner som alltid finns kvar för mig fast jag är borta jämt. Nu var det precis som förr också och det kändes som jag bodde hemma igen! Resan har jag Anders att tacka för.. satt här hemma och deppade över hur mycket jag saknade mina vänner och då köpte han resan hem till mig! Underbara Anders!! Efter jag pluggat färdigt hoppas jag på att vi alla kommer bo i samma stad!! Eller ni får gärna flytta hit nu också förstås!;)

I sommar kommer jag jobba mycket i Halmstad sen hoppas jag på att kunna åka hem något men det kan bli svårt. Jag fyller ju 25 i augusti och det måste ju firas iaf! Igår fyllde Bladha 25 och då sa han minsann att han skulle komma och hälsa på i Halmstad i sommar så det ska jag hålla han vid! I helgen missade jag både hans 25års-överraskningsfest och Annas och Svenssons gemensamma 25års fest.. det gör mig ledsen hur mycket jag missar där hemma och den enda 25åringen jag har firat är min Sannus.. Önskar jag kunde vara med och fira allas!! Jag hoppas att alla vet att jag vill iaf!!

Nej nu ska jag duscha och sen vila lite innan jobbet! Imorgon är jag ledig, så har jag fotbollsmatch.. Fotbollen har förövrigt börjat gå lite bättre, men jag kan fortfarande inte sätta den jäkla bollen på matcherna och det är sjuuukt frustrerande!! Jag är typ arg varje match och ingen fattar varför för ingen vet hur man spelade förut och de är okej med att jag är kass nu hehe.. men jag är INTE okej med det och jag vill spela som jag gjorde förr!! Jag vill göra massa mål och vara nöjd varje match, men det verkar ju inte hända!! Men men! Man får väl försöka tycka att det är kul ändå! Ska iaf köpa nya fotbollsskor för dem jag har nu är kassa!!

Okej får se när jag skriver här nästa gång hehe, puuss till er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0