I'm back! =)





Hej hej!
Det var riktigt länge sen jag skrev här och hade nog helt tänkt lägga ner det tror jag.. jag tar ju aldrig några bilder eftersom jag inte har någon kamera och har oftast fullt upp och hinner aldrig skriva, eller har inte haft nån lust med det iaf. Men nu fick jag allt lite lust och förhoppningsvis kommer jag snart fixa kamera oxå så det blir en lite roligare blogg!

Jag mår iaf bra, mkt har hänt nu på sista tiden och allt ser lite annorlunda ut. Nu har jag och Anders flyttat och bor i en tvåa närmare stan i Halmstad och trivs skitbra. Bor rakt över gatan från min bästa vän här i Halmstad och hittar på mycket med henne och hennes vänner och andra i klassen. Jag går i en skitkul klass där jag tycker om alla jättemycket och vi har vår inriktning just nu så har idrott ofta och det är skitkul. Jag har även börjat spela fotboll nu sådär 9år senare och det är oxå jättekul!
Annars har det varit tufft ett tag, jag har haft dålig energi och varit trött och nedstämd ett tag, men nu när våren kommer börjar det vända.
Tyvärr har jag oxå förlorat min underbara hund Dacke där hemma som jag älskade över allt! Eller Sörens fina hund är det. Kommer vara tomt nu men hoppas han mår bättre när han får vila och inte vara sjuk.

Här lekte Dacke och Sören i julas. Vi kommer sakna honom massor!

Livet här i Halmstad är bra, även om jag varit väldigt skoltrött så rullar det ändå på och går bra på tentorna. Jag har även börjat jobba igen, så nu jobbar jag ungefär varannan helg. Ja det är inte mycket tid ledigt just nu med allt jag har för mig.

Något jag ser fram emot enormt mycket är helgen som kommer.! Min Sanna har fyllt 25 och ska firas och vi åker hem över helgen! Ska bli superkul! Kommer även hem på påsken och träffar fina familjen. Så två hemresor i april blir det och alla andra helger jobb.

Ja det var nog allt för nu! Vet inte om jag har några läsare kvar här eftersom jag varit så dålig på att skriva hehe, men annars blire min egna dagbok! =)

Puuusss

Kommentarer
Postat av: Mamma

En trogen läsare har du alltid kvar. Det kan du lite på. Jättekul att du skriver igen. Fint du skriver om Dacke. Ja det är tomt utan honom. Idag kommer du och Anders hem. Ska bli mysigt att ha er här igen. Kram kram

2011-04-01 @ 06:04:11
Postat av: Hanni

En trogen läsare till, puss puss gulletuss!

2011-04-01 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0